ارسال پاسخ

۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n826

pvc-asso.ir

برگزاری دوره‌های آشنایی با تجارت الکترونیک و توسعه عضویت در تشکل‌ها 

دو کارگاه آموزشی با موضوعات «آشنایی با تجارت الکترونیک ویژه بازرگانان» و«توسعه عضویت در تشکل‌ها» برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی تهران، مرکز آموزش اتاق تهران در ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی، دو کارگاه آموزشی با موضوعات «آشنایی با تجارت الکترونیک ویژه بازرگانان» و «توسعه عضویت در تشکل‌ها» برگزار کند.


.
مدت دوره‌ای که به منظور آشنایی بازرگانان، صاحبان کسب وکار و بنگاه‌های اقتصادی با مزایای تجارت الکترونیک، معرفی مدل‌های مختلف تجارت الکترونیک و پارامترهای موثر بر تجارت الکترونیک برگزار می‌شود، 12 ساعت آموزش است و از شنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود.


 
روزهای برگزاری این دوره آموزشی نیز روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 16 الی 19 خواهد بود.

«توسعه عضویت در تشکل‌ها» عنوان کارگاه آموزشی دیگری است که از سوی مرکز آموزش اتاق تهران برگزار می‌شود. با توجه به اهمیت توانمندسازی و گسترش نقش و فعالیت تشکل‌ها در ارتقای جایگاه بخش خصوصی در تصمیم‌سازی‌های اقتصادی، اتاق تهران در نظر دارد با طراحی این دوره آموزشی، راهکارهای جذب اعضای بیشتر را به تشکل‌ها آموزش دهد. بر این اساس قرار است، کارگاهی تحت همین عنوان برای هیات رییسه تشکل‌ها برگزار کند. مدت این دوره آموزشی چهار ساعت است و روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برگزار می‌شود.

 

در این دوره چهار ساعته سرفصل‌هایی چون نقش و اهمیت عضویت، استراتژی‌های عضویت، چالش‌های عضویت، تاثیر عضویت در کارکرد تشکل و ساختار‌های تعیین حق عضویت تبیین می‌شود.

مفاهیم این دوره توسط سپهر برزی‌مهر آموزش داده می‌شود و ذکر این نکته ضروری است که حضور در دوره آموزشی«توسعه عضویت در تشکل‌ها» برای تشکل‌ها رایگان است.

 

محل برگزاری این دو کارگاه آموزشی مرکز آموزش اتاق تهران، واقع در خیابان وزرا، خیابان21، پلاک 10، طبقه اول خواهد بود. 
اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی علاقمند، برای ثبت‌نام در این دو کارگاه می‌توانند فرم پیوست را دریافت و تکمیل کنند و به همراه سایر مدارک مورد نیاز به شماره نمابر 88107762 یا آدرس پست الکترونیک edu@tccim.ir ارسال کنند.


هم‌چنین متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88107732 و 88107723 مربوط به مرکز آموزش اتاق تهران تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد